DIMARTS, 16/04/2024 | 23:32 h

Presentem el Casal de Setembre a les famílies

31/7/2018

Aquest dilluns 30 de juliol va tenir lloc a la Casa de Cultura la reunió de pares i mares del Casal de Setembre. Aquesta activitat és una proposta nova per facilitar la conciliació familiar i laboral, oferint un espai de lleure i educatiu per a infants de 3 a 14 anys.

El Casal de Setembre es realitzarà al pati de l’Escola Ernest LLuch. A més del casal de 9.00 hores a 13.00 hores, també s’ofereix el servei de menjador i acollides de matí i tarda.

Hi ha 83 infants que gaudiran de l’activitat de Casal, dels quals 22 hi han sol·licitat el servei de menjador, nou l’acollida del matí i sis més l'acollida de la de tarda.

Tota la informació de programació i organització del servei la podeu trobar a l'enllaç del web de l'Eina, l’empresa que gestionarà el servei, fent clic aquí.

Les inscripcions estan tancades però si durant el mes d’agost us sorgeix la necessitat del servei podeu fer una sol·licitud amb instància general de l’Ajuntament (plaça de la Constitució, 1) de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores, i dimecres de 16.30 a 19.00 hores, i durant l'última setmana d’agost, després de la valoració de cada cas, es donarà resposta a les noves peticions.