DIVENDRES, 19/04/2024 | 13:04 h
  • Carril bici

Millorem l’asfaltat de l’Hostal del Pi i potenciem l’ús de la bicicleta amb un nou carril bici

24/7/2018

Aquest vespre es realitzaran les obres d’asfaltat de la capa de rodadora del carrer Hostal del pi, en el tram comprès entre la rotonda de l’avinguda de Ca n’Amat i la rotonda de l’avinguda de l’Energia. Aquestes obres comportaran el desviament temporal del trànsit, que se senyalitzarà degudament.

Amb aquesta actuació, des de l’Ajuntament d’Abrera millorem la seguretat dels vehicles que circulen per aquesta via del polígon industrial Barcelonès, amb molt de trànsit els dies feiners per l'activitat del parc empresarial existent.

Carril bici

En els propers dies, es repintarà la senyalització horitzontal d’aquest renovat tram de carrer. Amb aquest repintat es mantindrà els dos sentits de circulació, i crearem un nou carril bici a la calçada, entre la vorera de la banda del centre comercial i la línia d’aparcament que quedarà en aquest tram de carrer.

A més, al tram de carrer Hostal del pi, entre l’avinguda de l’Energia i el carrer Barcelona, s’habilitarà un nou tram de carril bici sobre la vorera, compartit amb el pas de vianants, per tal que els usuaris d’aquesta via puguin anar amb bicicleta d’una forma segura.

La bicicleta és un dels mitjans de transport més saludables i sostenibles. Circulant en bici millorem la nostra salut i cuidem el medi ambient. Convidem als nostres veïns i veïnes a fer ús del nou carril bici amb responsabilitat, respectant els altres usuaris i vianants.

Des de l’Ajuntament d’Abrera preguem als veïns que disculpin les molèsties que aquestes obres puguin originar.