DIJOUS, 16/08/2018 | 10:01 h

• Ple Municipal 19 de juliol de 2018

Comiat de la regidora Maria José Orobitg al Ple Municipal

23/7/2018

La regidora de l’Equip de Govern, Maria José Orobitg, va donar a conèixer formalment la renúncia al seu càrrec electe a la sessió de control de govern del Ple Municipal celebrat el dijous 19 de juliol.

Maria José Orobitg (ERC) ha estat regidora d’Ensenyament i Acció Cultural i Patrimoni a l’Ajuntament d’Abrera durant 3 anys. Orobitg es va acomiadar amb una emotiva intervenció.  L’alcalde, Jesús Naharro, va agrair la tasca realitzada per la regidora i va destacar la seva contribució a la millora del nostre municipi.

Els portaveus dels grups municipals d’Abrera en Comú, Valeri Mena, i d’AdA, Miguel Carrión, també van agrair el treball realitzat durant aquests anys per la regidora.

Alcalde, regidors i regidores van dedicar-li un fort aplaudiment. Des de l’Ajuntament d’Abrera donem les gràcies a la Maria José Orobitg pel servei realitzat al nostre municipi.