DIMARTS, 14/08/2018 | 19:24 h

• Casal d'Estiu

Posem en marxa el nou casal de nens i nenes al setembre!

12/7/2018

Si t'has quedat amb ganes de més activitats a l'estiu, ara tens l'oportunitat d'apuntar-te al nou Casal de Setembre adreçat a nens i nenes nascuts entre els anys 2003 i 2014. Més activitats i disbauxa per a tots els nostres menuts i menudes!

Des de l'Ajuntament d'Abrera organitzem el  nou Casal de setembre, que tindrà lloc a l'Escola Ernest Lluch del dilluns 3 de setembre al divendres 7.

Les inscripcions es podran realitzar fent clic aquí i presencialment al Centre Aquàtic Municipal (CAM) al passeig de l’Estació, 24 i/o trucant al telèfon 93 770 51 00. Cal recollir i lliurar la documentació amb la informació i el full d’inscripció a partir del dilluns 16 de juliol i fins dilluns 23 de juliol en horari de matins de 9.00 h a 14.30 h i a les tardes de 16.00 h a 19.00 h.

Per a més informació, truqueu al 93 770 51 00 durant l’horari d’inscripcions.

Aquest servei anirà a càrrec de l’empresa l’Eina cooperativa, qui gestionarà directament les inscripcions. També es podrà recollir la informació al Centre Aquàtic Municipal (CAM), i formalitzar les inscripcions presencialment o per Internet.

La realització del casal, del servei d’acollides i del servei de menjador, estaran subjectes al nombre d’infants amb un mínim de 20 inscrits.

Un Casal d’Estiu molt participatiu!

Durant el mes de juliol hem organitzat un any més el Casal d'Estiu per a infants, amb una gran acollida per part dels nostres menuts i menudes. En xifres, participen un total de 279 nens i nenes, nascuts entre els anys 2003 i 2014.

Al llarg de tot el mes s'hi han organitzat diferents sortides: al Museu Blau, al Fòrum de Barcelona, al Parc Vallparadís de Terrassa, on els grans podran gaudir de les seves piscines.

Els nenes/es a partir de sis anys cada dia van a la piscina, a excepció dels dimarts que hi ha mercat i els menuts fan jocs d’aigua a l’escola.

Cada setmana hi ha un centre d’interès al voltant del qual s’organitzen diferents activitats i tallers:

• 1a setmana: el cine
  • 2a setmana: el circ
  • 3a setmana: ball i dansa
  • 4a setmana: el teatre

El casal d'estiu és un espai de vacances i de trencament de la rutina diària dels infants al llarg del curs. Les activitats del casal estan desenvolupades a partir del centre d’interès, i estan adaptades als diferents grups d’edats dels infants del casal

L'Escola Esportiva també arrassa entre els menuts i menudes

En total són 420 infants els inscrits a les activitats de l'Escola Esportiva d'Abrera amb edats compreses
entre els 6 i els 15 anys. Les activitats que s'estàn realitzant son multi esportives a les instal·lacions del municipi i els seus voltants. D'altra banda com a activitats complementaries o sortides els nens i nenes podran visitar la Granja escola i l'Sportcenterland, el Castell de Gelida, les Coves del Salnitre i a l'Illa Fantasia, inflables a les pistes de frontó, l'Skating BCN, el parc ciclista de Sant Joan, la platja de Vilanova i la Geltrú, Catalunya en miniatura o una nit a una casa de colónies.

Esperem que tots els nostres infants gaudeixin dels casals d'estiu i de setembre i també de l'Escola Esportiva.

Bon estiu!