DIVENDRES, 19/04/2024 | 05:42 h

Gaudeix de les lectures refrescants de la Bibliopiscina!

14/8/2018

Durant tot el mes d'agost la nostra Biblioteca Josep Roca i Bros d’Abrera continuarà oferint la Bibliopiscina. Es tracta d’un servei de préstec de premsa, revistes, contes infantils i llibres per a adults, dins el recinte de la Piscina Municipal d’Estiu (passeig de l´Església, 18).

Aquest servei està pensat per donar una visió de la lectura més relacionada amb el període d’estiu: per això les propostes són lectures molt amenes i fresques.

Per fer-ne ús de la Bibliopiscina només cal identificar-se amb el dni, el carnet de la piscina o bé el de la mateixa biblioteca. Durant el mes d’agost, la Bibliopiscina d’Abrera s’ofereix d’onze a una del matí i de cinc a set de la tarda.

Des de l'any passat, el servei de bibliopiscina compta amb una caseta de fusta per poder guardar els documents i que permet localitzar el servei fàcilment.

D’altra banda, des d'aquesta setmana i fins al divendres 17 d'agost la Biblioteca Josep Roca i Bros tancarà per vacances d’estiu. Tot i això disposareu dels serveis de la Bibliopiscina, la e-Biblio, la Biblioteca Virtual i el catàleg Aladí a través del web biblioabrera.cat

Per a més informació, podeu adreçar-vos a la piscina, a la Biblioteca Josep Roca i Bros d’Abrera (Federico García Lorca, 17) a la pàgina web www.biblioabrera.cat i a les xarxes socials.

Bona lectura refrescant a tothom!