DISSABTE, 22/09/2018 | 09:17 h

• Festa Major

Informacions d’interès i recomanacions per la Festa Major!

28/6/2018

Pel bon funcionament de la nostra Festa Major hem establert diversos serveis que cal tenir en compte durant els dies de celebració. Hem instal·lat lavabos químics a l’espai reservat a la Festa Major Jove 2018 al parc de Can Morral, a la Festa dels 80 a la plaça de Rafael Casanova i també a la plaça de Pau Casals.

També hi haurà un servei preventiu d’ambulància en activitats com el Correfoc, els Castellers, el Castell de Focs i la Festa Major Jove. A l’espai de la Festa Major Jove al Parc de Can Morral comptarem amb un Punt Lila en el marc de la implantació del Protocol de prevenció i actuació davant d’agressions sexistes als espais públics d’oci d’Abrera.

Des d’aquest dijous i fins al diumenge 1 de juliol, el trànsit queda tallat a la Rambla del Torrentet i als carrers Rosers i Martorell. A la zona del Parc de Can Morral, algunes zones d'estacionament quedaran restringides i hi haurà talls i desviaments de trànsit temporals durant el transcurs de les activitats ubicades en aquest escenari. Caldrà seguir en tot moment les indicacions de la nostra Policia Local o del personal de Protecció Civil i utilitzar els recorreguts alternatius si és necessari.

Aquestes mesures són per millorar la seguretat dels nostres veïns i veïnes i per contribuir que la nostra Festa Major segueixi sent un èxit.

L’espectacle pirotècnic es farà el diumenge 1 de juliol, a les onze de la nit, a l’Avinguda de Sant Hilari. Podreu gaudir de l’espectacle amb seguretat des de l’entorn del Centre Aquàtic Municipal (CAM).

Des de l’Ajuntament d’Abrera habilitarem dos punts d’informació a la rambla del Torrentet i al passeig de l’Estació. Recordeu que per a qualsevol incidència podeu contactar amb la Policia Local al telèfon 93 770 09 81.

Agraïm la col·laboració i la participació en la nostra Festa Major a totes les associacions, entitats locals i la ciutadania. Gaudim de la nostra Festa Major amb respecte i civisme! Tots i totes els/les que formem part de l’Ajuntament d’Abrera us desitgem una molt bona Festa Major!

Consulteu el programa d’activitats fent clic aquí.