DIMECRES, 19/09/2018 | 11:00 h

• Activitats prèvies de Festa Major

• Activitats prèvies de Festa Major

Preparats i preparades per gaudir de la Festa Major!

28/6/2018

A Abrera ja escalfem motors per gaudir, un any més, de la nostra Festa Major, que omplirà places i carrers de tots tipus d’activitats adreçades a grans i petits. Des d’aquest dijous, 28 de juny, i fins diumenge, 1 de juliol, oferirem amb la col•laboració de les entitats del municipi un programa d’activitats gratuïtes per a totes les edats.

Com a novetats, aquest any, hi haurà la presentació del nou nan, la nova colla infantil de diables de Bram de Foc o el Porró Electrònic, així com la Festa Pride per comemmorar aquest dijous el Dia Internacional de l’orgull LGTBI. També es repetiran propostes d’èxit com la Festa Revival, o l’Abrera Circus, i els concerts i activitats de la Festa Major Jove al Parc de Can Morral. El pregó, que donarà el tret de sortida oficial, serà divendres 29 de juny a les deu de la nit des del balcó de l’Ajuntament, a càrrec de Mag Marín.

Animació i diversió!

Com a tastet del que ens espera aquests dies, aquest dimecres a la tarda van començar les activitats al nostre municipi. L’escenari Trueta, a la plaça doctor Trueta, va acollir l’espectacle de teatre infantil “A l’Aventura”, a càrrec de la companyia El Pot Petit. Petits i grans van omplir l’espai i van gaudir de la festa.

Els frontons municipals, al passeig de l’Estació, van acollir l’inici de les finals del 30è Campionat de Frontó per parelles. I a l’escenari Casals, a la plaça de Pau Casals, va tenir lloc una animada Masterclass de Zumba a càrrec de Vive y baila.

Exposicions i concurs fotogràfic

Durant la Festa Major podrem visitar diverses exposicions.

A la Casa de Cultura: Del 25 de juny al dimecres 4 de juliol es poden visitar les exposicions del Concurs de Pintura Ràpida 2018 i l’exposició sobre la “Història de Bram de Foc”.

Del divendres 29 de juny al dilluns 2 de juliol es podrà visitar la XXI Mostra del Concurs de Cartells de Festa Major 2018.

A l’Hotel d’Entitats: Del dijous 28 de juny al diumenge 1 de juliol es pot visitar l’Exposició del cinqué Concurs de fotografia d’esports de muntanya i natura 2018, organitzat pel Centre Excursionista d’Abrera.

El 30 de juny es pot veure l’Exposició de pintura de l’Associació Il·lusions Grup d’Art d’Abrera i Somnis de Sant Esteve de Sesrovires.

Al Casal d’Avis: Del divendres 29 de juny al diumenge 1 de juliol es podrà visitar l’exposició de treballs manuals, costura i “patchwork”.

També s’ha convocat el concurs fotogràfic Fes clic a la Festa Major! al que es podrà participar a través de les xarxes socials al través del hastag #fmabrera18.

Podeu consultar tot el programa de Festa Major fent clic aquí.