DIMECRES, 19/09/2018 | 13:10 h

• Passejada ANDA pel Morral del Molí d'Abrera

• Passejada ANDA pel Morral del Molí d'Abrera

L'Associació de veïns i veïnes de Les Carpes i ANDA passegen per la Riera del Morral

25/6/2018

El dissabte 9 de juny es va realitzar una nova passejada pels indrets de la nostra població, en concret per la riera del Morral del Molí. Des de l’Ajuntament d’Abrera donem suport a aquest tipus d’iniciatives per potenciar els espais naturals i històrics del nostre municipi

L’activitat va anar a càrrec de l'Associació de veïns i veïnes de Les Carpes de Vilalba i l’Associació Naturalista d’Abrera ANDA. La passejada va comptar amb l'Alfred Bellés com a Guia de Natura. Seguidament tots els participants de la passejada es van dirigir al Celler de Can Morral del Molí per assistir a les jornades de portes obertes "Benvinguts a Pagès" i visitar les seves instal·lacions. D'altra banda, van aprendre en què consisteix un cultiu ecològic 100% i com elaboren els seus productes.

Finalment el celler els hi va oferir un tast dels productes i l'explicació de la seva elbaroació a càrrec de Xavier Morral.

Des de l’Associació ANDA han destacat que l’activitat va ser molt interessant i entretinguda. Enguany ha aplegat un gran nombre d’assistents de totes les edats que han pogut gaudir d’aquesta passejada natural.

Des de l’Ajuntament agraïm la feina feta per l’associació naturalista i els encoratgem a continuar treballant en aquest tipus d’activitats per a tota la família!