DIMECRES, 19/09/2018 | 21:14 h

• Revetlles de Sant Joan
  • cartell sant joan 2018

Viu i gaudeix la revetlla de Sant Joan a Abrera!

20/6/2018

Com bé sabeu, aquest dissabte 23 de juny se celebrarà la revetlla de Sant Joan. Els veïns i veïnes que vulguin gaudir de la revetlla al nostre municipi ho tenen ben fàcil. A Abrera tindran lloc diverses revetlles de Sant Joan, tant al nucli urbà com als diferents barris. T’hi esperem!

Al nucli urbà, concretament a la Plaça Pau Casals, se celebrarà un sopar de germanor a la fresca, a les 20.00 h, en el que tothom hi està convidat, tan sols cal portar el menjar i les begudes, les cadires i les taules les facilitarem des de l’Ajuntament. És per aquest motiu que cal inscriure’s prèviament a l’activitat en cas de voler assistir-hi enviant un mail a cultura@ajuntamentabrera.cat. A més gaudirem de l’actuació del Trío Rico Rico, fins a les 03.00 aproximadament.

Les revetlles dels barris estan organitzades per les Associacions de Veïns amb la col·laboració de l’Ajuntament. A Ca n’Amat, hi haurà sopar de germanor al Casal Social a les 21.00 h, ambientat per l’equip de música de l’Associació de Veïns de Ca n’Amat 2001 fins a les 04.00 h. També hi haurà foguera de Sant Joan, que es farà al camp de futbol.

També se celebrarà sopar de germanor a Can Vilalba, a l’esplanada del recinte del Casal Social, a les 20.00 h. Hi haurà coca i cava per a tots i totes! La vetllada serà amenitzada amb disco mòbil fins a les 02.30 h aproximadament.

Per últim, també hi haurà sopar a la fresca amb motiu de la revetlla de Sant Joan a Santa Maria de Vilalba, concretament al Parc de la Pista, a partir de les 20.00 h, amb amenització musical fins les 03.00 h.

Tots i totes ho passarem genial en un ambient festiu com és Sant Joan!