DIVENDRES, 19/04/2024 | 19:15 h

La Coral Contrapunt donarà el tret de sortida musical a la Festa Major 2018!

12/6/2018

Comencem amb bona sintonia la Festa Major! El cant coral i la música de la Coral Contrapunt d’Abrera es donen cita aquest diumenge 17 de juny a les 19.00h a l’Auditori del Centre Polivalent.

Sota la direcció de l’Oriol Hernández i l’acompanyament al piano del Jordi Casas, el grup del nostre municipi oferirà un ampli repertori amb peces de diferents estils musicals que anirà des de les havaneres, passant pels espirituals negres, cançons de caire més clàssic i algun tema popular català.

Enguany comptaran amb la participació de quatre guitarres alumnes de l’Escola Municipal de Música d’Abrera que interpretaran diverses peces clàssiques. A més, Coral i guitarres interpretaran el tema “Recuerdos de Alhambra” de Francisco Tàrrega.