DIMARTS, 14/08/2018 | 21:19 h

• Primer Premi "Fes Clic a la Festa Major! 2017"

Obrim el concurs “Fes Clic a la Festa Major! 2018”

7/6/2018

T’agrada la fotografia? Tens ganes de gaudir de la Festa Major d’Abrera i participar en el concurs “Fes Clic a la Festa Major!”? Des de l’Ajuntament d’Abrera organitzem un any més el concurs de fotografia, per recollir les millors instantànies de la nostra gran festa.

Al concurs “Fes Clic a la Festa Major” hi pot participar tothom que ho desitgi. Les fotografies han de mostrar algun esdeveniment o aspecte de la Festa Major d’Abrera 2018, que tindrà lloc al nostre municipi els dies 28, 29, 30 de juny i 1 de juliol.

Aquest concurs l'organitzem des de l’Ajuntament d’Abrera amb la col·laboració de l´Associació Fotogràfica Clickabrera, entitat que es dedica a contribuir a la difusió de la fotografia com a mitjà d'expressió cultural i artística; mantenir i fomentar l'interès de la fotografia i conservar, estudiar i enriquir les manifestacions culturals amb l'agermanament entre els socis. També busquen promocionar i estimular la tasca dels fotògrafs en aquest àmbit d'expressió.

Hi podrà participar tothom que ho vulgui. Hi vols participar? Pren nota...

• Identificació i trameses
  • Per a participar és necessari compartir una imatge a través de Twitter, Facebook o Instagram amb el hashtag #fmabrera18.
  • La imatge ha d’haver estat presa durant la Festa Major 2018.
  • La temàtica ha d’estar relacionada o inspirada amb qualsevol acte de la Festa Major 2018.
  • El nombre d’imatges que es poden enviar per persona és il·limitat.

Calendari del concurs

El concurs s’iniciarà el proper 17 de juny i estarà obert fins al 6 de juliol. Qualsevol fotografia publicada anteriorment o posteriorment quedarà exclosa del concurs.

El veredicte del jurat es farà públic a través d'aquesta pàgina web durant la segona o tercera setmana del mes de juliol. El jurat del concurs estarà format per dos membres de l’Associació Fotogràfica Click Abrera i una persona representant del Departament de Cultura de l’Ajuntament d’Abrera.

Premis

Hi ha tres premis en metàl·lic. El primer és de 180 €; el segon, de 120 €; i el tercer, de 70 €. Les obres premiades passaran a formar part del fons fotogràfic del nostre ajuntament, els quals es reserven el dret de publicar-les, reproduir-les i difondre-les sense afany de lucre, i els participants es comprometen a no demanar els drets d'autor per la reproducció de les fotografies.

Des de l'Ajuntament d'Abrera us animem a participar-hi al "Fes Clic a la Festa Major! d'enguany"