DIMECRES, 19/09/2018 | 12:56 h

• Avinguda de Ca n'Amat

Reparem l'asfaltat de dos trams de l'avinguda de Ca n'Amat

1/6/2018

Aquesta tarda es durà a terme la reparació i millora de dos trams d'asfaltat de l'avinguda de Ca n'Amat del nostre municipi. Les zones afectades es troben entre l'avinguda de Ca n'Amat i el carrer de can Noguera i l'avinguda de Ca n'Amat al seu encreuament amb el carrer Darwin.

Mentre durin les obres, es donarà pas alternatiu en aquests punts. Amb aquesta actuació, millorem la seguretat dels vehicles que circulen per aquesta avinguda del polígon industrial Barcelonès, amb molt de trànsit els dies feiners per l'activitat del parc empresarial existent.

Des de l’Ajuntament d’Abrera preguem als veïns que disculpin les molèsties que es puguin originar.