DIJOUS, 16/08/2018 | 04:24 h

• Setmana sense fum

A Abrera ‘vivim a sac, sense tabac!’

29/5/2018

Ens sumem a la campanya de la Setmana Sense Fum 2018 i des de l’Ajuntament d’Abrera, juntament amb l’Equip d’Atenció Primària i la Junta Local de l’Associació Espanyola contra el Càncer commemorem aquesta fita que es celebra del 25 al 31 de maig.

La campanya d’enguany emmarcada dins la Setmana Sense Fum té l’objectiu de sensibilitzar la població de la importància que té per a la salut el fet de no iniciar-se o abandonar el consum de tabac i poder gaudir d’un ambient lliure de fum. El lema per aquest any és: Viu a sac, sense tabac!

Els efectes del tabaquisme

Segons els estudis, el tabac continua essent la primera causa de pèrdua de salut i de mortalitat prematura i evitable. És un dels factors de risc més importants de les principals malalties cardiovasculars i respiratòries cròniques , així com d'un nombre important de càncers.

“L’efecte del tabac a la teva salut”

En el marc de la Setmana Sense Fum d’Abrera aquest proper dimecres 30 de maig a dos quarts de set, a la Casa de Cultura, el psicooncòleg de l’Associació Espanyola Contra el Càncer Daniel Díaz oferirà la xerrada “L’efecte del tabac a la teva salut”.

Al nostre Centre d’Atenció Primària del nucli urbà d’Abrera hi ha un professional format en deshabituació tabàquica que pot ajudar a totes aquelles persones que vulguin deixar de fumar. Per a més informació només heu de trucar al telèfon 93 770 25 61.