DIMECRES, 26/09/2018 | 01:30 h

• Teatre despres de la pluja 1
  • Teatre Despres de la Pluja

La companyia de teatre amateur Hocus Pocus presenta a Abrera “Després de la pluja”

14/5/2018

Hocus Pocus, companyia de Sant Joan Despí, va presentar el diumenge 13 de maig a l’Auditori del Centre Polivalent la comèdia “Després de la pluja”, de Sergi Belbel. L’obra va provocar les rialles del públic, amb situacions histriòniques i inversemblants, sempre interpretades d’una manera molt veraç.

“Després de la pluja” tracta sobre les relacions humanes i laborals, la necessitat humana de comunicar-se i de les emocions més profundes. La pluja fa més de dos anys que no arriba a l'edifici d'oficines d'alt “standing” i les persones que hi treballen, solitàries i extraviades, ho aprofiten per fer escapades clandestines a la terrassa. Allà fumen i conspiren, fugen dels seus problemes quotidians i les seves angoixes. A vegades també somien i fins i tot busquen la felicitat, tot esperant que arribi la pluja.

La companyia Hocus Pocus està formada per Àlex Urós, Gabriel Yánez, Gloria Sánchez, Guillermo Domínguez, Laura Bosque, Marina Castro, Marina Rodríguez i Sela Conde. L’espectacle forma part de la 3a Roda de Teatre de la Coordinadora de Teatre del Baix Llobregat.

Des de l’Ajuntament d’Abrera donem les gràcies a Hocus Pocus, al públic assistent per la seva resposta, i a la companyia Illets d’Abrera, per l’organització de la Roda de Teatre.

Moltes gràcies i a seguir gaudint del teatre!