DIMECRES, 15/08/2018 | 01:16 h

• El Rebato, 1960
  • El Rebato

• El Rebato

Teniu material gràfic, documental i oral dels anys 50, 60 i 70 del nostre municipi? Ajudeu-nos a preparar una fira identitària!

14/5/2018

Amb l’objectiu de recuperar l’època d’esplendor del barri del Rebato, amb els restaurants els Tres Porrons i Quatre Porrons, i la tradició agrícola d’Abrera, des de l’Ajuntament d’Abrera estem preparant una fira identitària de caràcter tradicional i gastronòmic pel mes de setembre.

Fem una crida a la població per aportar fotografies, porrons, vestits o inclús anècdotes de l’època. Tot el material serà benvingut!

Vas conèixer la Magdalena de l’Hostal? Recordes quins menús servien als Tres Porrons? Quina decoració tenia els 4 Porrons? Tens una fotografia amb el mateix Errol Flynn? O vas parlar amb l’Antonio Molina? Doncs no dubtis en posar-te en contacte amb l’Ajuntament!

Pots trucar-nos als telèfons del departament de Cultura: 93 770 03 25 i 636 163 307, enviar-nos un whatsapp o un correu electrònic a l’adreça cultura@ajuntamentabrera.cat o visitar-nos, avisant-nos abans per telèfon, de dilluns a divendres de 9.00 h a 15.00 h o dimecres de 16.30 h a 19.00 h al Centre Polivalent (plaça del Rebato, 1).