DIMECRES, 19/09/2018 | 05:11 h

• Concurs de Pintura Ràpida Vila d'Abrera
  • Concurs de Pintura Ràpida Vila d’Abrera!
  • Concurs de Pintura Ràpida Vila d'Abrera!

Participa en el 41è Concurs de Pintura Ràpida Vila d’Abrera!

9/5/2018

Ets artista? T'agrada pintar? Des de l'Ajuntament d'Abrera convoquem l’edició número 41 del Concurs de Pintura Ràpida Vila d’Abrera, que es durà a terme el proper diumenge 10 de juny, a partir de les 8 del matí, als carrers, places i indrets del nostre municipi.

Els artistes locals que hi vulguin participar podran segellar les seves teles al Departament de Cultura presencialment (plaça del Rebato, núm. 1), els dimecres, de 16.30 h a 19.00 h, i els divendres, de 10.00 h a 15.00 h. Hi podran participar tots els artistes que ho desitgin a partir dels 14 anys. Hi haurà dues categories: la general, a partir de 18 anys, i la local, a partir dels 14.

El tema pot ser qualsevol aspecte d’Abrera. Cada concursant només podrà presentar una sola obra amb una grandària mínima de 38x48 cm. Es pot fer servir qualsevol tècnica i procediment per a l’execució de l’obra.

La inscripció i el segellament de les teles es pot realitzar fins el mateix diumenge 10 de juny, de les  8.00 h a les 10.00 h del matí, a l'Ajuntament (plaça de la Constitució, 1).

Premis

Els premis seran els següents: en categoria general, n’hi haurà tres (de 700, 580 i 450 euros); hi haurà un premi en categoria local dotat amb 360 euros, i dos premis especials: a la millor aquarel·la, que rebrà 580 euros, i al més original, que n’obtindrà 450.

Recepció de les obres

L'entrega de les obres es farà a la Casa de Cultura (Federico García Lorca, 17), entre les 13.30 i les 14.00 hores. Els organitzadors es faran càrrec de les obres mitjançant el lliurament del rebut corresponent.

El lliurament de premis s’efectuarà el mateix diumenge 10 de juny, un cop finalitzada la deliberació del jurat. Els quadres premiats quedaran en propietat de l’Ajuntament i les obres s’exposaran a la Casa de Cultura.

Les bases completes es poden consultar fent clic aquí i a la part inferior d'aquesta pàgina.