DIJOUS, 16/08/2018 | 21:51 h

• Festa Jove
  • Dia d’activitats a gran escala pels nens i nenes d’Abrera al Parc de Can Morral!

Com vols que sigui la Festa Major Jove 2018? Digues la teva!

2/5/2018

La Comissió de Festa Major Jove 2018 es va reunir el dijous 26 d'abril. Van assistir-hi 9 joves, que van presentar personalment 5 propostes artístiques tant de grups, com de solistes i DJ’s. En total hem recollit 18 propostes de possibles actuacions per a la Festa Major Jove 2018.

Després de la recollida de propostes de la Comissió Jove s’obre el període de votacions a les xarxes socials i de forma presencial perquè els/les joves del nostre municipi ens donin la seva opinió per organitzar la propera Festa Major Jove 2018.

L’enquesta pregunta als joves quins estils musicals els agradaria escoltar a la Festa Major Jove i quins grups musicals o artistes voldrien que hi actuessin. El període de votacions finalitzarà el divendres 11 de maig de 2018.

Podeu votar fent clic en aquest enllaç des de qualsevol ordinador o dispositiu mòbil.

O bé omplint una butlleta presencialment al Casal de Joves (plaça del Rebato, 1) els matins de dilluns a divendres de 10.00 h a 14.00 h i les tardes de dimecres de 16.00 h a 18.00 h.

Us convidem a participar activament i a fer que la Festa Major Jove sigui dels i pels joves d’Abrera!