DISSABTE, 22/09/2018 | 09:21 h

• Primer Escape Room d'Abrera!

• Primer Escape Room d'Abrera!

Gran participació a l’Escape Room ‘Misteri al Museu’!

24/4/2018

El primer Escape Room d’Abrera ha estat tot un èxit de participació entre el jovent del nostre municipi! Es va organitzar al Gimnàs Municipal al Carrer de Salvador Espriu, 1 el diumenge 22 d’abril passat de 18.00 h a 21.30 h

L’Escape Room ‘Misteri al Museu’ estava dirigit a joves a partir de 15 anys. Es podia participar de forma individualment o en grup (amb un màxim de 6 components). Durant la tarda, es va fer 3 sessions d’una hora cadascuna. En cada sessió van participar unes 30 persones.

En cada sessió tenien 60 minuts per reunir les pistes sobre el quadre del comte Orzhov i trobar la immensa fortuna amagada.

Des de l’Ajuntament d’Abrera volem donar les gràcies per la bona acollida de l’activitat i l’alt nivell de la participació dels joves. Ha estat la primera vegada que s’organitzava un activitat d’aquest tipus, i ha tingut gran èxit.

Seguirem treballant per oferir diverses activitats!