DIVENDRES, 29/03/2024 | 09:10 h
  • signatura pisos VPO

Signatura de contractes de compra dels pisos protegits de Can Morral

15/10/2010

Els 17 propietaris dels pisos de protecció oficial del barri de Can Morral han signat el document de compra-venda dels seus habitatges. Es tracta de pisos protegits ubicats al camí del Riu i carrer Olesa.

Aquests habitatges estan promoguts per la Generalitat, mitjançant l´Institut Català del Sòl, i l´Ajuntament d´Abrera i se sumen als pisos de protecció oficial en règim de lloguer que es promouen a la zona de la Travessera de Can Morral i els carrers de Jaume I, d´Olesa i d´Esparreguera repartits en quatre edificis. Els edificis són de planta baixa i tres plantes destinades a habitatges, i una planta soterrània destinada a aparcament.

L´adjudicació d´aquests habitatges protegits de lloguer es farà per sorteig entre les persones que els hagin sol·licitat, d´acord amb els requisits establerts pel Departament de Medi Ambient i Habitatge. L´empresa pública Adigsa s´encarrega de la gestió d´adjudicació dels habitatges així com de gestionar-los.