DIVENDRES, 19/04/2024 | 09:54 h

Participa en el Concurs de Grafits pels contenidors-refugis! Cuidem els nostres gats ferals!

17/4/2018

Llobregats és una associació sense ànim de lucre que té com a objectiu ajudar a millorar la vida dels felins que viuen als municipis. Des de l’Ajuntament d’Abrera hem decidit posar en marxa un projecte per dignificar l’entorn de la colònia felina.

Arran d’aquest projecte, es convoca un concurs de joves amb l’objectiu de personalitzar aquests contenidors mitjançant la tècnica del grafit.

La idea és que tots els i les joves que hi vulguin participar presentin un esbós seguint les bases que es troben a continuació, i d’aquests dissenys se n’escolliran sis per poder-los executar en els contenidors reciclats.

Documentació que cal acreditar:

Per participar-hi, els i les interessats/des han de presentar:

- Fitxa d’inscripció (fent clic aquí)

- Autorització dels/les menors (fent clic aquí)

- Un esbós (original) en color del tema que pintaran, realitzat en un suport de paper o cartolina  DIN A3. A darrere, s’ha d’indicar nom/s i cognoms de l’autor o autors. Caldrà indicar-hi els colors que s’utilitzaran, amb un màxim de 6 de diferents i, si és possible, caldrà citar-hi les respectives referències Pantone.

Terminis de presentació d’inscripcions:

El termini per presentar la inscripció i l’esbós és fins dimecres 25 d’abril.

El dijous 26 d’abril s’anunciaran els concursants seleccionats per a la realització del grafit.

El dissabte 28 i el diumenge 29 d’abril es procedirà a l’execució del grafit als contenidors. Es durà a terme a la deixalleria d’Abrera (carrer del Progrés, 15), de 10.00 h  a 14.00 h.

Les inscripcions i l’esbós es podran presentar en els següents llocs:

Casal de Joves – Centre Polivalent (plaça del Rebato, 1).

E-mail: joventut@ajuntamentabrera.cat

Telèfon: 93 770 43 34

Horaris: Matins de 10.00 h a 14.00 h i la tarda de dimecres de 16.00 h a 18.00 h.

Àrea de Territori i Sostenibilitat – Servei de Sanitat i Salut Pública (Avinguda Lluís Companys, 8).

Telèfon: 93 770 43 34

Horaris: Matins de 9.00h a 14.00h i la tarda de dimecres de 16.00 a 19.00h

Consulteu les bases fent clic aquí!

Premis:

El concurs està dotat amb els següents premis:

• Execució de l’obra
  • 80 € en material (esprais, mascaretes, etc.) que es lliuraran a l'inici de la realització del grafit en contenidor (A-B)
  • 50 € en material (esprais, mascaretes, etc.) que es lliuraran a l’inici de la realització del grafit en contenidor (C)
  • Xec de 40 € per a material didàctic

No us ho podeu perdre! Participa-hi!