DIMECRES, 21/11/2018 | 03:32 h

• Júlia Galera, campiona a la Lliga Nacional de Madrid

L’arquera abrerenca Júlia Galera guanya a Madrid la primera jornada de la Lliga Nacional

17/4/2018

La jove esportista i veïna d’Abrera Júlia Galera ha esdevingut campiona de la primera jornada de Lliga Nacional de Menors que s'ha celebrat a Madrid el cap de setmana passat, 14 i 15 d'abril, després de derrotar a la madrilenya Iriati Unamunzaga en un clar 7/1.

Abans però, la Júlia Galera ha derrotat a Sandra de Castella Lleó en un 6/2 i a la navarressa Zurbano amb un clar 6/0; puntuacions que li han servit per estar a la gran final.

Amb la participació al campionat d’un total de 128 esportistes provinents de 15 autonomies, han destacat les representants catalanes on ha destacat a la categoria de menors la mateixa Júlia Galera proclamant-se campiona després de dominar la fase de classificació assolint un total de 647 punts.

El Club Tir Arc Olesa a la Lliga Nacional

El grup de Tir Arc Olesa va estar integrat per: Antonio Vàzquez com a entrenador, Júlia Galera i Lucia Ramos en la categoria de menors i Aina Pla en la categoria cadet.

A banda de l’èxit aconseguit per la nostra veïna Júlia Galera, Lucia Ramos, va ser setena amb 605 punts i Aina Pla en la categoria cadet del mateix club va millorar la confiança en la 2a ronda i va finalitzar la competició amb 532 punts.