DISSABTE, 21/04/2018 | 13:26 h

• Scape Room

T’agraden els misteris? Participa al nostre primer Escape Room!

13/4/2018

Sabeu què és un “escape room”? Sentiu curiositat pels enigmes? Teniu ganes de passar una bona estona? No us ho penseu, veniu el proper diumenge 22 d’abril al Gimnàs Municipal (Salvador Espriu, 1) a les sis de la tarda i participeu al “Misteri al Museu”!

Des de l’Ajuntament d’Abrera organitzem aquesta activitat per a joves a partir de 15 anys. Apunteu-vos individualment o en grup (màxim fins a 6 components).

Inscripcions

Ampliem el període d’inscripcions fins el mateix diumenge 22 d’abril a l’inici de l’activitat, i de  dilluns a divendres de 10.00 h a 14.00 h, i dimecres, de 16.00 h a 18.00 h, al Casal de Joves (plaça del Rebato, 1), i per e-mail: joventut@ajuntamentabrera.cat

La regidora de Joventut, Montse Navarro, ha explicat que a l’Escape room poden participar-hi fins a 90 persones, en grups de 30. “Tindreu 60 minuts per reunir les pistes sobre el quadre del comte Orzhov i trobar la immensa fortuna amagada. Atreviu-vos!”.