DISSABTE, 21/04/2018 | 13:25 h

• Escola

Comença el termini de preinscripcions escolars

13/4/2018

El divendres 13 de d’abril va començar el termini de presentació de sol•licituds per a la preinscripció als centres públics de segon cicle d’educació infantil (de 3 a 6 anys), primària (de 6 a 12 anys) i secundària (de 12 a 16 anys) obligatòria per al curs 2018-2019.

A Abrera els grups que s'oferten per cada nivell són a l’Escola Ernest Lluch, 2 grups de P3 a 6è. A l’Escola Francesc Platón i Sartí, 2 grups de P3 a P5 i 3 grups de 1r a 6è. A l’Escola Josefina Ibáñez, 1 grup de P3 a 5è i 2 grups a 6è i, a l’Institut Voltrera, 5 grups de 1r a 4t d’ESO.

Des de l’Ajuntament d’Abrera hem editat un tríptic informatiu sobre els centres d’educació infantil i primària a Abrera que recull totes les dades referents a la preinscripció i matrícula del curs 2018-2019 (feu clic aquí).

Les sol·licituds es poden recollir a qualsevol de les escoles i al Servei d’Educació de l’Ajuntament (Rosers, 1). També les podeu descarregar en la secció d’Educació d’aquesta pàgina web (feu clic aquí) o al web del departament d’Ensenyament de la Generalitat. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el proper dimarts 24 d’abril.

Escoles
Els tres centres escolars tenen un horari lectiu pels matíns de 9 h a 12.30 h i de tarda de 15 h a 16.30 h, servei de menjador amb cuina pròpia, acollida al matí i a la tarda i activitats extraescolars organitzades per les respectives Associacions de Mares i Pares d’Alumnes. A més, a l’Escola Francesc Platón Sartí hi ha servei de transport gratuït per als barris de Ca n’Amat, Can Vilalba, Santa Maria de Vilalba, Les Carpes i Sant Miquel.

El servei de bus gratuït també s’ofereix a l’Institut d’Educació Secundària Voltrera, que també té obert el termini de presentació de sol·licituds per al proper curs per a alumnes de nou accés. En aquest cas, pel que fa a les places ofertades, des del centre s’apunta que està garantida la matrícula per a tots els alumnes abrerencs amb cinc línies d’ESO.