DISSABTE, 18/08/2018 | 02:57 h

• Dscn2818 ok

Cantants i músics d’Abrera destaquen al programa del XIX Concert de Mans Unides

9/4/2018

Un any més, l’entitat “Voluntarios contra el hambre” de la parròquia de Sant Pere d’Abrera ha organitzat un concert solidari amb l’actuació de cantants i músics d’Abrera com a intèrprets destacats. L’Auditori del Centre Polivalent (plaça del Rebato, 1) va acollir aquest diumenge passat, 8 d’abril, la dinovena edició del Concert de Mans Unides, campanya contra la fam.

L’esdeveniment benèfic, presentat per Maria Jesús Fernández i B. Franklin, s’ha realitzat per recaptar fons per als projectes de desenvolupament que l'ONG Mans Unides realitza a diferents països pobres. Enguany, la recaptació es destinarà a l'ampliació de l'escola de secundària Kudiela, situada a Vila Matilde, Malarje (Angola), que en l'actualitat té 1.300 alumnes i 67 professors.

Música i poesia
De dos quarts de sis de la tarda a nou vespre, els cantants i músics del nostre municipi -alguns pertanyents a l’Escola Municipal de Música- i de municipis veïns com Sant Esteve de Sesrovires van actuar de forma altruista. Manela Delgado, Andrés Sánchez, Rafa Sáez, Alfredo González, els grups Alricokoco i 3 Más 3 & Laura Navarro, Josefina García i Marta Rebolledo, Alex Bonilla i B.Franklin són els intèrprets que van amenitzar el concert, que també va comptar amb la col·laboració del rapsode Rubén Martín.

Municipi solidari

L’acte solidari va comptar amb la presència de l’alcalde, Jesús Naharro, el regidor de Cultura, Francisco Sánchez, i la presidenta de la delegació comarcal de Mans Unides, Maria Teresa Gispert. Mans Unides és una organització amb 71 Delegacions diocesanes a Espanya. Cada delegació compta amb seus comarcals i grups locals, que cobreixen tota la geografia espanyola. Maria Teresa Gispert va pujar a l’escenari al final del concert per agrair la solidaritat d’Abrera.

El regidor de Cultura, Francisco Sánchez, ha destacat que Abrera “sempre ha estat un poble molt solidari i sempre s’ha bolcat, igual que l’Ajuntament, en aquest tipus d’iniciatives. Agraïm una vegada més la solidaritat dels nostres veïns i veïnes que han fet possible, un any més, la realització d’aquest concert benèfic”.

L’esdeveniment solidari també ha estat possible gràcies a la col·laboració de la Regidoria de Cultura, Ràdio Abrera, La Copisteria d’Abrera, Inac Megafonías Vallbona, Vídeo Carles Paula, Fotografía Salva González, l’Escola Municipal de Música i l’Escola de Dansa Juan Antonio García.