DIJOUS, 28/03/2024 | 20:45 h

Èxit de l’actuació de Les Fugitives a la Casa de Cultura

27/3/2018

Divendres 23 de març va tenir lloc l'espectacle de Les Fugitives, que van presentar el seu espectacle, basat en poemaris feministes, "Dona-foc, la dona que es crema".

Davant d'una cinquantena d'espectadors, la Maria, la Laia i la Judith, tres dones emprenedores i empoderades, van presentar un espectacle ple de versos elegants que aportaven llum, paraula i vida.

El projecte artístic de Les Fugitives consisteix a reivindicar la posició de la dona mitjançant les arts escèniques. La dramatúrgia de la companyia sempre aposta per personatges femenins amb caràcter i personalitat i defensa la importància del paper de la dona, tant en el món actual, com al llarg de la història.

Després de l'espectacle va començar la Jam Session, organitzada per l'Escola Municipal de Música d'Abrera, que va omplir de sonoritat i bones vibracions La Casa de Cultura.

Des de la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament d'Abrera estem molt contents i satisfets d'aquesta actuació i creiem molt necessàries iniciatives com les de Les Fugitives per reivindicar el significat real de la paraula feminisme.

Us esperem en properes representacions!