DIMECRES, 19/09/2018 | 05:29 h

• Visitem l'empresa Effmilltec, del grup Proto- Tech

Visitem l'empresa Effmilltec, del grup Proto-Tech

27/3/2018

L’alcalde, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica, Mònica Torre-Marín, han visitat aquest dilluns 26 de març l'empresa Effmilltec, del grup Proto-Tech i instal•lada a Collbató, juntament amb l'alcalde del municipi, Miquel Solà, i la regidora de Promoció Econòmica, Maria Teresa Casanovas.

Els alcaldes i les regidores han estat rebuts per responsables de l'empresa i han visitat les instal·lacions de la factoria del grup empresarial dedicat al disseny, desenvolupament i fabricació de prototips en diversos àmbits com l'automoció. La seu del grup Proto-Tech es troba al nostre municipi, a l'avinguda de Can N'Amat (polígon industrial Barcelonès).

Col·laboració a nivell formatiu

La visita ha estat una pressa de contacte amb el grup Proto-Tech. La trobada ha permès posar de manifest els interessos comuns. Des de l'Ajuntament d'Abrera estem estudiant amb la companyia les seves necessitats a nivell formatiu. La regidora, Mònica Torre-Martín ha explicat que s'està analitzant com posar en marxa un programa de formació específic. "Dins de les seves instal·lacions poden oferir una formació pràctica, amb la feina. Això els hi donaria l'oportunitat de créixer i, evidentment, des del departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament ens interessa la inserció laboral, amb una contractació laboral de qualitat. Tots sortim beneficiats".

Per l'alcalde, Jesús Naharro, "veiem amb molta satisfacció que les empreses vinculades amb el nostre municipi evolucionen, es formen i entenen que han d'invertir en desenvolupament. Això implica una modernització i sempre ens trobaran al seu  costat. La formació és un element sine qua non pel desenvolupament de nous projectes, que garanteixen el futur del nostre parc empresarial".

Des de l’Ajuntament d’Abrera donem les gràcies al grup Proto-Tech per rebre’ns

• Jesús Naharro, alcalde d'Abrera

• Mónica Torre-Marín, regidora de Promoció Econòmica