DIJOUS, 16/08/2018 | 04:23 h

• Img 8071 2
  • Dona foc cartell 2

“Les Fugitives” arriben a Abrera amb l’espectacle “Dona-foc, la dona que es crema”

22/3/2018

El proper divendres, 23 de març, les tres noies emprenedores i empoderades de la companyia “Les Fugitives” presentaran, a les 22.00 h, a la Casa de Cultura, el seu espectacle de microteatre feminista “Dona-foc, la dona que es crema”.

La companyia “Les Fugitives”, són un grup de noies emprenedores regida per la passió per les arts escèniques i implicada en el dia a dia de la nostra societat. Conegudes per l’obra “Soc puta, i què?”, Maria Ten, Judith Corona i Laia Pujol ens porten a Abrera un còctel de versos elegants, un recital rítmic que aporta llum, paraula i vida.

Aposten per una dramatúrgia en clau femenina on la dona sigui sempre la protagonista. El projecte artístic de Les Fugitives consisteix a reivindicar la posició de la dona mitjançant les arts escèniques. La dramatúrgia de la companyia sempre aposta per personatges femenins amb caràcter i personalitat i defensa la importància del paper de la dona, tant en el món actual, com al llarg de la història.

La inspiració, la troben en l'obra de dones conegudes pel seu caràcter i per la seva obra lírica, entre d'altres, s'inspiren en Marge Piercy, Margaret Atwood, Rosa Leveroni, Maria-Mercè Marçal, Primitiva Reverter, Gràcia Jiménez, Begonya Pozo, Silvie Rothkovic, Sílvia Bel Fransi, Sara Bailac Ardanuy, Estel Solé o Montserrat Abelló Soler.

“Dona-foc, la dona que es crema” a Abrera:

Hora d'inici

22.00 h

Hora d'acabament

23.30 h

Gratuït

Organitzador

Ajuntament d'Abrera. Escola de Música

Casa de Cultura d’Abrera (C/ Federico García Lorca, 17)