DIVENDRES, 17/08/2018 | 12:53 h

• Img 4647
  • Img 4648

Èxit absolut del segon monòleg del cicle Abrera Riu!

22/3/2018

Divendres 16 de març passat va tenir lloc la segona actuació del cicle humorístic Abrera Riu! Per segona vegada consecutiva, la Casa de Cultura es va quedar petita per acollir el monòleg de l'humorista Oswaldo Digon.

Davant d'un auditori ple, el còmic Oswaldo Digon, arribat expressament des de Galícia per a aquesta actuació, va presentar el seu espectacle "Anecdologia" que va connectar amb el públic des del primer moment. Va compartir les seves anècdotes plenes de referència als anys 80, va crear sinergies amb el públic i va fer de l'espectador un actor més de l'espectacle.

Des de la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament d'Abrera estem molt satisfets d'aquest cicle, i us volem convocar a la cloenda de l'Abrera Riu!, el divendres 6 d'abril, a les 22.00 h, a la Casa de Cultura (carrer Federico García Lorca, 17). L'humorista Juan Aroca tindrà el plaer de tancar aquest cicle, que està sent un èxit sense precedents de públic.

Us recordem que el preu de l'entrada inclou una tapa + refresc. Les entrades es podran comprar 45 minuts abans de l'inici de l'actuació (no hi ha venda anticipada) i l'aforament és limitat!

La cita serà a les 22.00 h a la Casa de Cultura (carrer Federico García Lorca, 17).

Us hi esperem!