DIJOUS, 28/03/2024 | 14:02 h

Poesia als comerços. Vine amb nosaltres a fer una ruta literària pel municipi!

16/3/2018

En homenatge al 21 de març, Dia Internacional de la Poesia, us proposem el divendres 23 de març un recorregut pels diversos comerços d’Abrera per gaudir dels poemes que els botiguers i veïns i veïnes hauran escrit als aparadors.

El punt de sortida serà la Biblioteca Josep Roca i Bros (Federico García Loca, 17) a les 18 hores. Des de la Regidoria d'Acció Cultural i Patrimoni de l'Ajuntament d'Abrera organitzem aquesta activitat juntament amb la Biblioteca Josep Roca i Bros i l'Associació d'Empresaris i Comerciants d'Abrera.

També des de Ràdio Abrera col·laborarem amb l'activitat "Poesia als comerços". Del 19 al 31 de març, al programa "La música i tu" amb Gemma Vilallonga, cada dia els oferirem un espai amb alguns dels poemes que es podran llegir als aparadors dels comerços abrerencs. Serà a la darrera hora del programa, de 15 h a 16 h amb la veu de la tècnica municipal Glòria Sánchez.

Ruta literària
La ruta pels comerços serà comentada per escriptors del municipi, que explicaran per què han triat el poema de l'aparador. Aquestes activitats formen part de les accions que hem preparat des de l’Ajuntament d’Abrera per donar la benvinguda a la primavera al nostre municipi. Vine i fem “primavrera”!