DIMECRES, 19/09/2018 | 11:05 h

• Image 1 ok
  • Image 1 3 ok
  • Image 1 2 ok

Participem al tercer Networking Multisectorial Baix Llobregat Nord del Programa "Fem Xarxa Fem Empresa"

16/3/2018

L’alcalde, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica, Mònica Torre-Marín, van assistir aquest dijous a la inauguració del tercer Networking Multisectoral del Baix Llobregat Nord, que va tenir lloc al Teatre Núria Espert de Sant Andreu de la Barca, juntament amb altres alcaldes i responsables dels Departaments de Promoció Econòmica dels municipis del programa "Fem Xarxa Fem Empresa".

Al voltant de cent empreses, tres del nostre municipi, van participar a la jornada, dirigida a professionals, indústries i persones emprenedores. Els participants van realitzar diverses reunions d’un màxim de 12 minuts, organitzades prèviament mitjançant una agenda personal, i també amb els contactes directes que van fer durant la jornada. L’objectiu del networking és que les empreses puguin ampliar , afavorir acords amb nous socis i millorar els seus negocis.

Dinamitzar el teixit empresarial

El programa “Fem Xarxa Fem Empresa” és una iniciativa supramunicipal, formada pels ajuntaments dels 7 municipis del Baix Llobregat Nord: Abrera, Martorell, Olesa de Montserrat, Collbató, Esparreguera, Sant Andreu de la Barca i Sant Esteve Sesrovires. “Fem xarxa, Fem empresa” es va iniciar l’any 2014 amb l’objectiu d’oferir un seguit de cursos i eines gratuïtes per dinamitzar el teixit empresarial, potenciar i reforçar les capacitats dels empresaris amb sessions de coaching i altres tècniques innovadores.