DIVENDRES, 19/04/2024 | 09:27 h

Apostem per la tecnologia amb l’Espai LocalTec per aconseguir empreses i un comerç més competitiu

7/3/2018

Des de l’Ajuntament de Abrera presentem l’Espai LocalTec, una plataforma de formació en tecnologia i estratègies digitals adreçada a empreses i emprenedors, i al comerç al nostre municipi.

L’accés a la plataforma és gratuït i compta amb eines tecnològiques imprescindibles i moltes estratègies digitals, que permetran a empreses i comerços guanyar en competitivitat.

La presentació de la nova plataforma de formació va tenir lloc, aquest dimarts 6 de març, a la Sala de Plens de l'Ajuntament. L'alcalde, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica, Mònica Torre-Marín, van animar als comerciants del municipi a formar-se i millorar els seus negocis amb l'Espai LocalTec.

Per la regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera, Mònica Torre-Marín, “si les empreses i el comerç són capaços d'afrontar aquests reptes i oportunitats, si apliquen les estratègies i utilitzen les eines que oferim a l’Espai LocalTec, estaran en una millor disposició per garantir el seu futur, un futur més competitiu, amb millors resultats, i plenament integrats amb els nous hàbits de consum dels seus potencials clients”.

Eines i estratègies
La tecnologia, Internet, i les xarxes socials impliquen grans reptes, i alhora grans oportunitats. Les franquícies, les grans cadenes i les grans marques competidores de les empreses i del comerç de proximitat, disposen de grans departaments i de professionals experts en aquests àmbits. Amb la implementació de la Plataforma Espai Localtec, des de l’Ajuntament d’Abrera posem a disposició dels comerços i dels serveis del nostre municipi les eines i les estratègies que utilitzen els seus grans competidors.

L’Espai LocalTec inclou recursos adreçats a obtenir més ingressos venent a Internet; atraure clients als negocis des de Facebook; dissenyar la pàgina web i guanyar visibilitat a Internet, entre d’altres.

Els recursos estan disponibles les 24 hores del dia durant els 365 dies de l’any.  Segons la regidora Mònica Torre-Marín “ja no hi ha excusa per no aprofitar els reptes que se li presenten al comerç i els serveis del nostre municipi. Des d’avui tenen a la seva disposició els recursos necessaris per aprofitar-los en el moment que els vagi millor, des de la comoditat de casa o des dels seus negocis”.

L’accés a l’Espai LocalTec el trobareu fent clic aquí.