DIVENDRES, 19/04/2024 | 09:14 h

Instal•lem sis "contenidors-refugi" per a gats ferals

7/3/2018

Des de la Regidoria de Medi Ambient i Sanitat de l’Ajuntament d’Abrera estem treballant en la dignificació de les colònies de gats, preservant el medi ambient i minimitzant costos i conflictes amb els veïns.

L’Associació Amics Acollidors d’animals d’Abrera es va posar en contacte amb l’Associació LlobreGats per presentar la iniciativa, que és un projecte pioner: la implantació d’un programa de visualització de les colònies amb materials de rebuig provinents de la deixalleria, que són recuperats i reciclats.

S’ha contractat a LlobreGats la remodelació de sis contenidors d’escombraries que ja no es poden utilitzar per al seu fi principal, per tal de què els reciclin, transformant-los en el que han batejat com a “Catdonals”, que són contenidors petits d’orgànica que al seu interior els gats disposen d’aigua i pinso protegits, i “Cathotels”, contenidors grans que a més disposen d’unes caixes de porexpan on els gats poden protegir-se de les inclemències meteorològiques.

En aquests moments, des de la Regidoria de Medi Ambient i Sanitat i l’Associació Amics acollidors d’animals d’Abrera estem estudiant els indrets del municipi on col·locarem aquests contenidors-refugi.

Concurs de graffitis

A més, juntament amb la Regidoria de Joventut de l'Ajuntament, realitzarem un concurs de graffitis obert als nostres veïns i veïnes per tal d’escollir els dissenys que decoraran els CatDonals i els CatHotels.