DIJOUS, 28/03/2024 | 21:51 h

Abrera acull amb èxit un dels concerts del Musicoral del Baix Llobregat amb la Coral Contrapunt com a amfitriona

5/3/2018

Abrera va acollir, el diumenge 25 de febrer, una trobada de cantaires en el marc de la 33a edició del Musicoral del Baix Llobregat, que organitza la Federació Catalana d'Entitats Corals (FCEC) cada quatre anys. L'acte va començar a les set de la tarda, amb el parlament de la presidenta de la Coral Contrapunt d’Abrera, Micaela del Mar Messeguer, que donava peu a la inauguració de la trobada.

Davant una sala plena i amb l'aforament exhaurit, el conductor de l'esdeveniment, Jordi Casas, va presentar les actuacions de la Coral Sons i Veus de l'EMME (Escola de Música Municipal d'Esplugues de Llobregat), la Coral Ferran Sors (Sant Andreu de la Barca), la Coral Sallarès (Gavà) i el Cor Inovyn Solvay (Martorell).

En la cloenda van intervenir el delegat de la FCEC, Jaume Gavaldà, i l'alcalde d'Abrera, Jesús Naharro, que van agrair la feina als organitzadors, l’assistència al públic, i la participació a les corals, a qui va obsequiar amb un detall per recordar la magnífica vetllada.

Després del concert es va oferir un pica-pica a càrrec de la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament d'Abrera. Des de la Regidoria hem col·laborat en l'organització d'aquest acte i donem fe de l'èxit d'assistència i d'organització.

Els organitzadors de l'acte, la Coral Contrapunt d'Abrera, també han valorat positivament l’esdeveniment: "Aquest any hem tingut el Musicoral a casa nostra. Els quatre cors de la nostra comarca han pogut exhibir el bon nivell i ens han fet gaudir d'una jornada coral fantàstica. No és fàcil organitzar un esdeveniment d'aquesta magnitud, però la bona tasca de la Coral Contrapunt com a amfitriona i el suport de la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament d'Abrera han fet que, un cop més, tot hagi sortit rodó. El proper Musicoral a Abrera serà d’aquí quatre anys, però, si no voleu esperar tant, la Coral Contrapunt participarà en el Musicoral de Gavà el 17 de març. Ens hi veiem?".