DIVENDRES, 21/09/2018 | 04:06 h

• Èxit absolut de la primera sessió del cicle Abrera Riu amb Víctor Parrado!

• Víctor Parrado

Èxit absolut de la primera sessió del cicle Abrera Riu amb Víctor Parrado!

5/3/2018

La Casa de Cultura va acollir, el divendres 23 de febrer, la primer actuació del cicle de monòlegs Abrera Riu. L’espai es va quedar petit per veure l’actuació de l’humorista Víctor Parrado amb un auditori ple, on no hi cabia ni una agulla.

El còmic va compartir el seu "buenrollismo", la seva bona energia i la seva visió positiva de la vida. L'humorista va desplegar un monòleg dinàmic, proper i ple d'anècdotes personals amb constants interaccions amb el públic, creant sinergies i fent de l'espectador un actor més de l'espectacle.

Víctor Parrado, barcelonès de 36 anys, és un artista polifacètic i tot terreny que, després de llicenciar-se en Dret a la Pompeu Fabra, i d'estar treballant 12 anys de comercial en l'àmbit nacional, va decidir capgirar la seva vida professional i emprendre un nou camí seguint la seva passió: l'humor.

Des de la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament d'Abrera estem molt contents i satisfets d'aquest cicle, i us volem convocar el divendres 16 de març a viure una altra nit farcida d'acudits i d'humor amb l'actuació d'Oswlado Digón i la seva obra "Anecdologia".

La cita serà a les 22.00 h a la Casa de Cultura (Federico García Lorca, 17).

Us recordem que el preu de l'entrada inclou una tapa + refresc. Les entrades es podran comprar 45 minuts abans de l'inici de l'actuació (no hi ha venda anticipada) i l'aforament és limitat!

General: 4,30 €
Reduït: 2,55 €

Poden acollir-se a l'entrada reduïda els més grans de 60 anys, els/les joves d'11 a 18 anys, ciutadans i ciutadanes en situació d'atur i veïns i veïnes amb discapacitat o amb el carnet de la Biblioteca.

No falteu a aquesta nit d'humor!