DIMECRES, 19/09/2018 | 12:57 h

• tall aigua aixeta

Avís de tall d'aigua en alguns carrers del barri de Ca n'Amat

1/3/2018

El Servei Municipal d’Aigües informa que s'ha tallat el subministrament d'aigua al barri de Ca n'Amat d'Abrera amb motiu de la reparació d'una avaria, al carrer del Montseny, part del carrer de Sant Jordi i el carrer Canigó.

La previsió és que aquests treballs s’allarguin aproximadament una hora, fins la una o dos quarts de dues. Des de l’Ajuntament d’Abrera demanem a les veïnes i veïns afectats disculpin les molèsties que els puguin ocasionar.

Rep els avisos al teu mòbil

Per rebre els avisos de l'Ajuntament d'Abrera directament al vostre mòbil o tauleta, només us heu de descarregar l'aplicació gratuïta "Connecta't a Abrera". A banda de les notificacions també podreu consultar informació d'interès com ara notícies, ofertes d'ocupació pública o l'agenda d'activitats d'aBrera. Està disponible per a sistemes Android i Ios.

I també podeu rebre totes les notícies i activitats de l'Ajuntament d'Abrera directament al vostre correu electrònic al butlletí digital setmanal. Us podeu subsciure fent clic aquí.