DIMARTS, 14/08/2018 | 21:17 h

• Img 1502

Desactivem completament el pla Neucat

1/3/2018

Amb la millora de les condicions meteorològiques, des de l'Ajuntament d'Abrera hem desactivat aquest matí la prealerta del Pla Neucat. El pla d'actuació per neu va ser activat dimarts passat per garantir la seguretat dels nostres veïns i veïnes i minimitzar els riscos del temporal de neu, primer en fase de prealerta i posteriorment en alerta.

Finalitzat l'episodi de neu, ahir a la tarda es va tornar a la fase de prealerta com a mesura de precaució, davant la possibilitat que es poguessin produït glaçades a causa de les baixes temperatures.

L’operatiu establert pel Centre de Coordinació Municipal (Cecopal) va funcionar correctament i es van aplicar mesures preventives com el reforç dels serveis de la Policia Local, la Brigada Municipal i Protecció Civil, juntament amb els voluntaris de Protecció Civil, així com el Departament de Comunicació. L'alcalde, Jesús Naharro, ha agraït la feina realitzada per tots aquests departaments per minimitzar els riscos del temporal de neu al municipi.

Recordeu que en situacions d'alerta podeu consultar les nostres informacions a la Pàgina web www.ajuntamentabrera.cat, App Connecta't a Abrera. Ràdio Abrera, al 107.9 de la FM. Pàgina web de Ràdio Abrera www.radioabrera.cat
i App Ràdio Abrera.

Teniu fotos de la nevada? Envieu-nos les vostres fotos indicant el vostre nom i lloc on les heu fet i les publicarem en aquesta pàgina web i a radioabrera.cat. Podeu enviar-nos les imatges omplint el formulari de contacte que trobareu a radioabrera.cat.