DISSABTE, 20/04/2024 | 11:57 h
  • empresaris

Més d´un centenar d´empresaris participen a la primera Trobada Empresarial d´Abrera

21/5/2012

Més d´un centenar d´empresaris es van donar cita dijous 17 al Centre Polivalent del Rebato en la primera Trobada de Cooperació Empresarial d´Abrera que portava per nom gettingcontacts. Es tractava d´una jornada adreçada a empresaris per trobar nous clients, col·laboradors, proveïdors, socis i distribuïdors. Cadascuna de les empreses participants desenvolupava una mitjana de 15 contactes al llarg del matí amb d´altres professionals i empreses, generant una agenda de 10 contactes per a cada participant així com un llistat detallat d´empreses.

D´altra banda, el Departament de Promoció Econòmica d´Abrera organitza la jornada “L´exportació al teu abast”, que tindrà lloc el dia 5 de juny al matí a les aules del mateix departament. Es tracta d´una sessió de sensibilització i millora de la competitivitat adreçada a empresaris, professionals i emprenedors. Per a més informació i inscripcions es pot trucar al telèfon 93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a l´adreça promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.org.

Dilluns, 21 de maig de 2012