DIMARTS, 14/08/2018 | 23:14 h

• Iniciem el programa ‘Auditories i intervenció als habitatges en situació de pobresa energètica’

Participem en el tancament del programa ‘Auditories i intervencions en habitatges en situació de pobresa energètica’

22/2/2018

Des de l'Ajuntament d'Abrera vam intervenir el divendres 9 de febrer al programa ‘Auditories i Intervencions en habitatges en situació de pobresa energètica’ organitzat per la Diputació de Barcelona.

El tancament del programa 'Auditories i Intervencions en habitatges en situació de pobresa energètica’ va comptar amb una sessió informativa amb tots els ciutadans i ciutadanes participants i personal tècnic dels ajuntaments d’Abrera, Martorell i Sant Andreu de la Barca.

La sessió, que va tenir lloc a l’edifici El Círcol de Martorell, va anar a càrrec d’Ània Pluma, arquitecta i responsable d’organització de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona i de Xavier Núñez, director de projectes de la Fundació Privada Sigea, responsables del programa.

El personal tècnic del Servei d’Acció Social de l’Ajuntament d’Abrera va acompanyar els 8 ciutadans del nostre municipi participants en el programa, donant-los suport per a la tramitació del Bo Social en els subministraments domèstics.