DILLUNS, 12/11/2018 | 18:55 h

Participa al Consell Municipal de Dones d'Abrera!

21/2/2018

Des de la Regidoria de Dones i Igualtat de l'Ajuntament d'Abrera convidem les dones d'Abrera a participar a la sessió del Consell Municipal de Dones d'Abrera, que tindrà lloc a la Casa de Cultura (Federico García Lorca, 17) aquest dijous 22 de febrer a les 6 de la tarda.

El Consell Municipal és un òrgan consultiu i d'assessorament per tal d'introduir la perspectiva de gènere en les polítiques locals, així com l'opinió i les aportacions de les dones del municipi.

Tindrem la oportunitat de participar a la xerrada - taller "Patriarcat i micromasclismes", a càrrec de la Maria Jesús Rodríguez, directora del SIE (Servei d'intervenció especialitzada per a dones i fills i filles víctimes de violència) del Baix Llobregat.

Us animem a participar-hi!