DIVENDRES, 19/04/2024 | 03:11 h
  • pisos VPO

Lliurament de claus als adjudicataris dels 82 pisos de VPO de Can Morral

21/5/2012

Els adjudicataris dels 82 pisos de protecció oficial de lloguer amb opció de compra al barri de Can Morral ja han rebut les claus dels seves futures llars en un acte públic que es va celebrar el passat 18 de maig i que va comptar amb la presència del delegat del govern de la Generalitat de Catalunya a Barcelona, Salvador Jorba; el secretari d´Habitatge i Millora Urbana, Carles Sala; el regidor d´Urbanisme, Jesús Naharro, i l´alcaldessa d´Abrera, Maria Soler.

Aquests pisos, que es van sortejar públicament el passat mes de març, pertanyen a dues promocions a Can Morral I i Can Morral II, al carrer d´Olesa, camí del Riu i carrer de Jaume I. Tenen una superfície útil d´entre 55 i 80 metres quadrats i plaça d´aparcament. Hi ha pisos de dos i tres dormitoris, i adaptats per a persones amb mobilitat reduïda. En concret es van adjudicar 30 habitatges de dues habitacions, 50 més de 3 habitacions i 2 habitatges adaptats de dues habitacions.

El lloguer mensual oscil·la entre els 313 i els 429 euros i l´adjudicatari també té la opció de comprar-lo. En cas d´adquirir l´habitatge en els primers 5 anys, els compradors es podran deduir el 100% del que han pagat de lloguer, i si és en un termini de 10 anys la deducció serà del 50%.

Aquests habitatges formen part d´una promoció de 179 pisos que va construir l´Institut Català del Sòl (Incasòl) en conveni amb l´Ajuntament d´Abrera. Per tal de facilitar l´accés a l´habitatge, s´han adaptat a la modalitat de lloguer amb opció de compra. En total són gairebé 300 pisos socials els que s´han lliurat al barri de Can Morral.

Acte de lliurament dels pisos de VPO de Can Morral

Signatura al llibre d´honor del Delegat de Govern a Barcelona,