DIVENDRES, 29/03/2024 | 13:04 h

L’arquera abrerenca Júlia Galera continua sumant èxits!

15/2/2018

L’arquera, del Club Tir Arc Olesa i veïna d’Abrera, Júlia Galera, continua sumant èxits en la seva carrera esportiva.

En aquesta ocasió les darreres fites aconseguides per l’esportista de tir amb arc han estat, d’una banda la segona posició en la categoria de menors de 15 anys, al Torneig Internacional de tir amb arc indoor, de la copa del món, celebrat a la localitat francesa de Nimes del 18 al 20 de gener passat.

Una segona posició en la taula classificatòria més que merescuda ja que les contrincants de l’arquera abrerenca van lluitar durament en la competició francesa. Júlia va finalitzar segona classificada després de sumar un total de 561 punts a les dues sèries de 30 fletxes a 18 metres, tant sols superada per l’anglesa Penny Healey.

Més recentment Júlia Galera ha aconseguit el bronze a les categories junior, cadet i menors de 14 anys del Campionat d’Espanya de Tir celebrat a la ciutat asturiana de Langreo des del 9 a l’11 de febrer d’enguany.

Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem a la nostra arquera, integrant del Club Tir Arc Olesa, per aquestes darreres classificacions.