DISSABTE, 18/08/2018 | 02:57 h

Rebem la visita d'alumnes de l'Escola Ernest Lluch dins l’activitat 'El meu Ajuntament'

16/2/2018

Des de la Regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament d’Abrera realitzem l’activitat ‘El meu Ajuntament’, adreçada als nens i nenes de tercer curs d’Educació Primària de les escoles d’Abrera. La finalitat és donar a conèixer als alumnes l’Ajuntament i la seva organització. Aquest dimecres al matí ens va visitar l'Escola Ernest Lluch.

Els nens i nenes van fer una visita guiada per l’Oficina d’Atenció Ciutadana (l’OAC), la Sala de Juntes de Govern Local i la Sala de Plens, on els va rebre l’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro.

Seguidament, els alumnes van presentar el seu ”programa electoral” a l’alcalde, amb propostes per fer d’Abrera un poble millor. Els nens i nenes van fer preguntes a Jesús Naharro sobre la seva feina. La visita va finalitzar amb l’intercanvi de regals per recordar la visita.

L'activitat "El meu Ajuntament" continuarà aquest divendres amb la visita de l’Escola Francesc Platón i Sartí.

Treball a les aules

‘El meu Ajuntament’ comença a l’aula de l’escola, on la tècnica d’educació municipal explica als nens i nenes com funciona l’administració local. A més, els alumnes realitzen unes eleccions municipals a classe, escollint un alcalde o alcaldessa amb el seu equip de govern que, durant la visita al consistori, ocupen el seu lloc corresponent a la Sala de Plens.

"El Meu Ajuntament" a Ràdio Abrera

Les aportacions i les preguntes dels alumnes abrerencs les podreu sentir al programa “El Meu Ajuntament” que Ràdio Abrera emetrà els diumenges 25 de febrer i 4 de març a les dotze i deu aproximadament. També el podreu sentir a la secció “A la carta” de la pàgina web radioabrera.cat i a l'aplicació per a mòbils on ja hi ha disponible el programa dels alumens de l’Escola Josefina Ibáñez, que van visitar l’Ajuntament el mes de novembre passat.

Des de l’Ajuntament d’Abrera agraïm l’interès de les escoles per donar-nos a conèixer als nens i nenes del municipi!