DIVENDRES, 19/04/2024 | 19:10 h

Ets emprenedor/a? Participa a la jornada de finançament alternatiu!

13/2/2018

Des de l'Ajuntament d’Abrera, dins el projecte “Fem Xarxa, Fem Empresa”, engeguem una jornada de finançament alternatiu “Showroom Financer: finançaments alternatius”, que es celebrarà el proper dijous 15 de febrer de 2018 de 9.30 h a 12.00 h a Cal Rapissa - Servei de Promoció Econòmica d'Olesa de Montserrat (carrer Ample, 25. Olesa de Montserrat).

Els objectius principals de la sessió són donar a conèixer altres formes de finançament no bancàries. El finançament és un punt clau en el desenvolupament de les nostres empreses.

Després  del greu tancament bancari sofert al país i al seu sistema financer tot i que  sembla que està millorant la situació, actualment trobar el mix òptim de finançament per a les empreses s'ha convertit en tot un repte i aconseguir-lo a través dels canals habituals, resulta complicat. No obstant, hi ha altres formes de finançament que cal conèixer i considerar per tal d'obtenir liquiditat.

Aquestes noves modalitats de finançament alternatiu al bancari suposen un aire fresc, i també noves oportunitats de finançament per al desenvolupament de les nostres PIMES. És en aquest marc que organitzem aquest Showroom, en format participatiu. Els ponents explicaran algunes de les opcions de finançament, i atendran al final de la jornada  a les empreses si aquestes ho sol·liciten.

El taller anirà a càrrec de PIMEC. Per consultar els continguts i fer la inscripció, feu clic aquí.

És una molt bona oportunitat pel vostre projecte i us animem a participar-hi!

Programa “Fem Xarxa, Fem Empresa”

Els Departaments de Promoció Econòmica dels vuit ajuntaments de la zona nord del Baix Llobregat (Abrera, Castellví de Rosanes, Collbató, Esparreguera, Martorell, Olesa de Montserrat, Sant Andreu de la Barca i Sant Esteve Sesrovires) impulsem el programa “Fem Xarxa, Fem Empresa”. Aquest permet oferir un seguit d’accions, cursos i tallers gratuïts destinats a empreses i emprenedors de la zona nord del Baix Llobregat per potenciar l'esperit emprenedor a la comarca, dinamitzar el teixit empresarial i potenciar i reforçar les capacitats dels empresaris amb sessions de coaching i altres tècniques innovadores.

Més informació al Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera (Mercat Municipal, 1a. Planta. Rambla del Torrentet, 16 - C / Martorell, 20), de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i dimecres de 16.30 h a 19 h i al telèfon  937700102 - Fax: 937701736 i correu electrònic: promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.cat