DIVENDRES, 21/09/2018 | 04:26 h

• Homenatge treballdors de l'Ajuntament

• Homenatge treballdors de l'Ajuntament

Homenatgem a tres treballadors de l’Ajuntament pel seu treball al servei d’Abrera

8/2/2018

Des de l’Ajuntament d’Abrera hem volgut destacar la gran tasca realitzada durant aquests 25 anys i fins al moment de la seva jubilació per tres treballadors i treballadores del consistori al servei de la ciutadania d’Abrera.

En un acte celebrat aquest dimecres 7 de febrer, l’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, acompanyat de regidors del consistori, ha agraït la tasca realitzada durant tots aquests anys per aquestes persones, que treballen a diferents departaments de l’administració local com l’Oficina d’Atenció Ciutadana, el Departament d’Urbainsme i la Brigada i Serveis Socials.

José Luís Castro, arquitecte del Departament d’Urbanisme; Mercè Sànchez, administrativa de l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament i Toni Isard, Oficial de Segona de la Brigada Municipal moltes gràcies per la feina feta durant aquests 25 anys i fins a jubilar-se al servei d’Abrera!