DIMECRES, 14/11/2018 | 12:14 h

• Carrer Major

Tallem el trànsit al carrer Major d'Abrera per treballs de millora a la xarxa de subministrament d'aigua

7/2/2018

Des del Departament d'Urbanisme, Obres i Serveis de l'Ajuntament d'Abrera comuniquem que aquest matí s'ha tallat el trànsit de vehicles al carrer Major d’Abrera, el tram comprés entre el carrer de l’Era i l’Avinguda Lluís Companys, amb motiu dels treballs de reparació d’una fuita en una canonada per part del Servei Municipal d’Aigües d’Abrera.

Mentre durin aquests treballs, la sortida s’haurà de fer pel mateix carrer de l’Era, que està senyalitzat de forma provisional com a carril de doble sentit de circulació, per tal de facilitar el pas de vehicles pel barri de La Florida.

Des de l’Ajuntament d’Abrera preguem disculpin les molèsties que aquests treballs puguin ocasionar als veïns i veïnes.