DIJOUS, 28/03/2024 | 16:06 h

Continuen les activitats en el marc de les Jornades de Mediació d'Abrera amb diversos tallers

6/2/2018

Des del Servei de Mediació de l’Ajuntament d’Abrera amb la col•laboració de diversos departaments, s'estan celebrant les Jornades de Mediació amb motiu de la commemoració el passat 21 de gener del Dia Europeu de la Mediació i el Dia Escolar de la No Violència i de la Pau el 30 de gener.

En el marc de les Jornades de Mediació d’Abrera s'estan realitzant una sèrie d’activitats, gratuïtes i dirigides a tota la família. El divendres 2 de febrer va tenir lloc a la Casa de Cultura l'espectacle infantil "Ai la farina!" a càrrec de la companyia Pengim Penjam Titelles, mentre que dissabte 3 de febrer, l'Associació Grup de Teatre Imagina va representar al Centre Polivalent l'obra de teatre sobre conflictes veïnals "2º Segunda" seguida d'una xocolatada per a tots els assistents.

Els dimarts 6 i 13 de febrer s’han organitzat unes trobades intergeneracionals entre els nois i noies de l'Espai Jove i usuaris i usuàries del Casal d’Avis que tindran lloc a les 17.30 h al Casal d'Avis. I dimecres  7 de febrer es farà un taller el taller gestió de conflictes entre pares, mares i fills, filles sota el títol "Com ho podem resoldre?" a càrrec de la mediadora especialitzada en conflictes familiars Eva Noguera. Serà a la casa de Cultura, a les 18.00 h.

Per la seva part, la Biblioteca Josep Roca i Bros d’Abrera ha instal·lat un aparador on es pot veure i consultar material dedicat a la mediació i al Servei de Mediació Ciutadana del nostre municipi preparat amb motiu d’aquestes Jornades de Mediació d'Abrera.

Què és la mediació?

La mediació és un mètode pacífic de gestió i resolució de conflictes en que un tercer, neutral i imparcial (el/la mediador/a), crea un espai de diàleg, confidencial, en el que ajuda i acompanya a les persones perquè elles mateixes puguin trobar solucions satisfactòries al seu conflicte.

Què és el Servei de Mediació Ciutadana?

És un servei públic i gratuït, adreçat a la ciutadania d’Abrera, on s'ajuda a prevenir, gestionar i resoldre els diferents conflictes de convivència, que sorgeixen en les relacions entre les persones, de manera pacifica, imparcial i confidencial.

Les persones que estiguin interessades han de demanar cita prèvia. Poden adreçar-se:

• Presencialment: a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Abrera (OAC)

Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14 h, dimarts i dimecres de 16.30 a 19 h

• Per telèfon: 93 770 03 25
  • Via correu electrònic: mediacio@ajuntamentabrera.cat

Lloc i horari del servei:

Dimecres de 9 a 14 h i de 16.30 a 19 h

Hotel d’Entitats. Plaça de les Escoles velles, s/n