DIVENDRES, 29/03/2024 | 10:34 h

Nou èxit esportiu del club abrerenc de La Vinya Gimnàstic Club!

6/2/2018

L’equip de la Divisió C de La Vinya Gimnàstic Club d’Abrera s’ha proclamat campió a la segona fase de la Lliga Ibèrica de Gimnàstica Artística celebrada el passat cap de setmana a Vila-real.

L’equip del Vinya Gimnàstic Club d’Abrera, integrat per Emma Cantos, Lucia Zafra, Alexia Espin, Neus Valenzuela, Marina Capilla, Julia Lavandeira, Irene Garcia, Marta Royo i Ana Muños, va aconseguir una nota de 171,400 classificant-se en primera posició entre els vint equips participants a la categoria.

La Lliga Ibèrica de Gimnàstica Artística és una competició per equips a la que es treballen els aparells de dalt, paral·leles, barra i terra. La Vinya Gimnàstic Club d’Abrera ha participat en aquesta segona fase amb un total de 23 gimnastes repartides en les categories Kids, Divisió B i Divisió C.

Des del club abrerenc s’ha destacat el bon paper de les Kids i la Divisió B, i en especial el triomf de la Divisió  C. En les properes setmanes el nostre club gimnàstic encetarà la tercera fase de la competició, que se celebrarà durant el proper mes de març.

Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem a les gimnastes de La Vinya Gimnàstic Club pel seu èxit al campionat de la Lliga Ibèrica de Gimnàstica Artística.