DIMECRES, 19/09/2018 | 13:39 h

• Curs anual Defensa Personal Femenina

Iniciem amb èxit de participació un nou curs gratuït i anual de Defensa Personal Femenina!

6/2/2018

Des de la Regidoria de Dones i igualtat de l’Ajuntament d’Abrera vam iniciar, el dissabte 27 de gener, el curs de Defensa Personal Femenina per aquest 2018. Després de l'èxit de les propostes dels tallers del 2017, hem volgut donar la oportunitat d'assistir a una formació de llarg recorregut a les noies i dones d'Abrera.

Des de la regidoria vam oferir la possibilitat de fer dos grups, un per a joves de 12 a 17 anys, i un altre per dones adultes a partir de 18 anys. Les inscripcions van ser un èxit, tan que es van superar les expectatives. Amb la voluntat de poder donar la possibilitat d'assistir-hi a totes les dones i noies que ho van sol·licitar, vam ampliar els grups.

El grup de noies l’imparteix el professor Gustavo Baco amb una ajudant, per poder donar la formació adequada al grup nombrós de menors de 18 anys. El grup de majors de 18 anys, també amb l’instructor Gustavo Baco, s'ha desdoblat de manera que hi ha dos grups, un en horari de matí i un en horari de tarda.

Esperem que totes les inscrites, un total de 44 participants entre els tres grups, gaudeixin, aprofitin i incorporin els aprenentatges en defensa personal femenina que obtindran durant les sessions del curs!