DISSABTE, 17/11/2018 | 10:41 h

• Taller de màscares

Participa en el Taller de Màscares de Carnestoltes!

5/2/2018

Des de la Regidoria d’Infància de l'Ajuntament d'Abrera organitzem el taller de màscares de Carnestoltes, que tindrà lloc el dissabte 10 de febrer, d’11.30 h a 12.30 h, a la Casa de Cultura (carrer Federico García Lorca, 17). És una activitat recomanada per a nens a partir de 5 anys. Els menors han d’anar acompanyats d'un adult.

Participareu en un taller educatiu i creatiu pensat per fomentar l'aprenentatge i desenvolupar la imaginació a través de la creació de màscares. Descobrireu tot un món màgic de personatges fantàstics que s'amaguen rere una màscara!

Diversió, alegria, misteri, fantasia... Tota una sèrie d'emocions que es despertaran en tots els participants de l'activitat. és gratuïta i no cal inscripció! Us hi esperem!