DIJOUS, 28/03/2024 | 15:43 h

Èxit del taller de disfresses reciclades!

2/2/2018

20 nens i nenes, acompanyats pels pares i mares, van participar al taller de disfresses reciclades, que va tenir lloc el dissabte 27 de desembre a la Casa de Cultura del nostre municipi. Des de la Regidoria de Cultura vam organitzar aquesta activitat, dirigida per la tallerista Charo Ramos, de Manualitats Alean.

Durant el taller, es va fer èmfasi a ser creatiu i original i es van utilitzar materials reciclats, per, com diu la dita, "Anar fet un carnestoltes". Una gran iniciativa per desenvolupar les aptituds artístiques dels infants alhora que es cuida i respecta el medi ambient!

Carnestoltes!

Recordeu que el rei Carnestoltes espera els nens i nenes d’Abrera amb les seves disfresses reciclades el divendres 9 de febrer a l'espectacle infantil “Kids Dance”, de 16.30 h a 18.00 h, a la plaça de Pau Casals, on podran gaudir de música, ball, jocs i humor. També hi haurà xocolatada i coca per a tothom.

I aquí no acaba la cosa! El dissabte 10 de febrer, els més petits podran participar enguany en la Gran Rua de Carnestoltes. Els Carnestoltes donen voltes! El concurs, aquest any, inclou les categories següents:

1a. De 0 a 5 anys
2a. De 6 a 10 anys
3a. D'11 a 16 anys

És molt important que, si voleu optar als premis, feu la vostra inscripció prèvia (fins al divendres 9 de febrer) mitjançant una d'aquestes dues formes:

- Via on-line, enviant el document que s'adjunta a la web i al correu cultura@ajuntamen¬tabrera.cat. Posteriorment, es confirmarà la inscripció i s'enviarà el dorsal corresponent.

- Via presencial, al Centre Polivalent (despatx de Cultura, 3a planta - pl. del Rebato, 1) els dimecres, de 16.00 h a 20.00 h

No falleu al Rei Carnestoltes! Rauxa i xerinola!